Friday, October 2, 2015

Spa Review from Tripadvisor: Rank #17 Spas & Wellness in Kuala Lumpur.

www.yoyoykamphoraspa.com

Yoyoy Kamphora Spa is one of the top spa & wellness centre in Kuala Lumpur, Malaysia.
Yoyoy Kamphora Spa is home of authentic traditional and modern beauty and spa treatments that adapt the traditions of homeland with the latest technology and insight with a variety services including facials, medical aesthetics, massage therapy, body treatments, foot & hand treatments, prenatal treatments, postnatal treatments and complementary medicine and cupping. Get a authentic Asian legacy experience, every moment at Yoyoy Kamphora Spa now!

-------------------------------------
Yoyoy Kamphora Spa adalah salah satu pusat kecantikan dan spa yang terunggul di Kuala Lumpur, Malaysia. Yoyoy Kamphora Spa adalah spa yang terdiri daripada gabungan rawatan kecantikan dan spa tradisional asli dan moden yang serba canggih. Yoyoy Kamphora Spa menyediakan pelbagai jenis rawatan seperti rawatan kecantikan muka, rawatan badan, rawatan estetik, terapi urut, rawatan kaki & tangan, rawatan pranatal, rawatan pascanatal, ubat-ubatan tradisional dan bekam al hijama. Jom dapatkan dan rasakan pengalaman yang indah dan tenang pada setiap detik dengan rawatan legasi tradisi Asia yang asli di Yoyoy Kamphora Spa sekarang!
Please contact us for more details.
1) Gombak (Selangor)
No. 19-1, Jalan Pinggiran Batu Caves 1A, Taman Pinggiran Batu Caves, 68100 Batu Caves, Selangor.
03 - 6184 1455

2) Taman Melawati (Kuala Lumpur)
No. 319A, Melawati Square, Lorong Kedah, Jalan Negara, Taman Melawati, 53100 KL
03-4147 4479

Website: www.yoyoykamphoraspa.com
Facebook: www.facebook.com/yoyoykamphoraspa
Instagram: Yoyoy Kamphora Spa
Twitter: Yoyoy Kamphora Spa

‪#‎YoyoyKamphoraSpa‬ ‪#‎YKS‬ ‪#‎TopSpaKualaLumpur‬ ‪#‎SpaKualaLumpur‬ ‪#‎SpaTamanMelawati‬ ‪#‎SpaGombak‬ ‪#‎MalaysiaSpa‬

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...